لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
بازی سال

بازی سال

کلودیو مارکیزیو ستاره ی ارزشمند خط میانی یوونتوس که در بازی های این فصل نمایش های بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشته، در مصاحبه ی پیش از بازی مقابل تیم اسپانیایی به اهمیت بالای این مسابقه اشاره کرد.

مارکیزیو که به همراه الگری در کنفرانس شرکت کرده بود گفت: "از اهمیت این مسابقه و شرایط سخت آن آگاه هستیم ولی برای کسب برتری به میدان می رویم. آنها از پنج بازی خود در چهار دیدار به برتری رسیده اند و تنها در مسابقه ی اول مقابل المپیاکوس شکست خورده اند."

"ما در فصل گذشته در مرحله ی گروهی حذف شدیم ولی به نیمه ی نهایی لیگ اروپا رسیدیم که این نتیجه ی خوبی است ولی امسال برای پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا آماده ایم. در سال اول نیز تا مراحل بالاتری پیشروی کرده بودیم."

"در بازی رفت نشان دادیم که می توانیم هم سطح آنها بازی کنیم و آنها از اشتباه ما برای گلزنی استفاده کردند و در نهایت به گل رسیدند."

"ما در چند ماه گذشته تلاش بسیار زیاده کرده ایم و موفق بودیم تا به این مرحله رسیده ایم و اکنون باید به روند خود ادامه دهیم."

"آنها از نظر تیمی بسیار ایده ال هستند و بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارند که وضعیت مناسبی نیز در لالیگا دارند و اکنون ما باید مقابل آنها صف آرایی کنیم."





«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: